25   лютого в  ЗЗСО №254  відбулося  засідання  педагогічної  ради  на  тему «Педагогічна  підтримка  та  підвищення  ролі  психологічного  компонента  у  вихованні  дітей  як необхідна  умова  ефективності  виховного  процесу  в  закладі  освіти». До обговорення  питань  педагогічної ради та проведеня  елементів  тренінгу були  запрошені: кандидат  педагогічних  наук, заступник  директора  з  навчально-виховної  роботи  Навчально-наукового  інституту  менеджменту  та  психології  «Університету  менеджменту  освіти»  Дубініна  Оксана  Володимирівна , кандидат  педагогічних  наук,  доцент, завідувач кафедри   економіки, підприємництва  та менеджменту Бурлаєнко  Тетяна   Іванівна,

представники громадських організацій  Данилевич  Микола   Миколайович та   Ружицький   Іван  Іванович.

Розглядались  питання педагогіки  партнерства, визначальної  ролі  сім′ї та її  вплив  на  благополуччя  дитини, можливості та загрози  освітнього  простору, шляхи  покращення  психологічного  клімату, види  булінгу та його попередження   в учнівському  колективі,  стратегію  реагування  на  випадок булінгу у закладі і систематичної  роботи щодо  профілактики.

Оксана  Володимирівна та  Тетяна  Іванівна  продемонстрували  елементи  тренінгу  як методичний  прийом для  застосуавання  класними  керівниками під  час годин  спілкування з  підлітками. При проведенні тренінгу  розглядались  педагогічні  ситуації, цікавий  роздатковий  матеріал.

Педагоги   отримали   цінні  поради   щодо  взаємодії  з  батьківською  громадскостю для  створення  умов  якісного  супроводу  дитини  в  освітньому  процесі. Основний  принцип – діалог-взаємодія-взаємоповага.

Питання  профілактики   правопорушень   та  негативних  явищ  серед  дітей  має  бути  пріоритетом  не  тільки    психологічної  служби,  але і  всього   педагогічного  колективу.    Таку  роботу  необхідно  здійснювати   на  нових  методичних  засадах, підходах, неформально, із застосуванням  індивідуального  підходу  до кожного здобувача  освіти, кожного  учнівського  колективу.

Ефективність  психолого-педагогічного  супроводу  дитини в  закладі освіти залежить від   нашої  командної, згуртованої  взаємодії  педагогів, батьків і психологів та  повноцінної  допомоги дітям.